28e november 2010/ första advent

God morgon!!
sorry för att jag inte bloggade i går. Jag var helt upptagen med julshopping och fixandet, lite tidigt med då behöver man inte stressa i sista minuten i alla fall haha. Var även på Ego på morgonen och tränade typ en timme.
I dag är det julskyltning på Stan det är ju första advent, så jag o familjen ska ner på dagen och sen ska jag träffa Klara o Tova lite senare på kvällen för då är det lite mysigare haha.
Juste jag glömde berätta vad jag fick av Anna, jag fick ett par mjukisbyxor, mjukistjöja och en väska från Victoria's Secret Pink :D
Pusss

Kommentarer
Postat av: T O V A

pink collection...asså daaah?!

:D:D:D:D:D:D sötnöt!

2010-11-28 @ 11:08:34
URL: http://iamtovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0