I miss you

hej hej!!
Hoppas ni har haft det bra dom senaste dagarna. Jag o Tova hade i alla fall otroligt kul i åre. Vi har tagit massa bilder, sprungit genom halva holiday club som 2 galningar, badat, ätit choklad på åres chokladfabrik, kollat hur man blåster glas och massa andra roliga saker. Jag ska lägga ut lite bilder när jag har hittat min kamera som ligger någonstarns i min väska haha.
Kom hem för en stund sen och har kollat på tv sen dess. I kväll är det EMA live från Madrid (hoppas TH kommer) kl 20 så åste vara vid tvn då.
Nu ska jag ner o äta.
pussss

Kommentarer
Postat av: Honi

Ohh vad spännande att se hur glasblåsning går till, det har jag alltid velat prova :)

2010-11-09 @ 11:30:42
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0