2a oktober 2010


FAN
vad tiden går snabbt det är redan OKTOBER, snart blir det november då jag fyller år och sen blir det december, jul och ny år.
God morgon.
Liggger fortfarande i sängen och tänker när och vad jag ska göra i dag, eller jag vet ju vad jag ska göar och när jag ska göra det. I dag ska jag på Hilmabadet med Klara och Embla, bara så ni vet så är himlabadet förs i europa med Surfstreem med andra ord man kan surfa inom hus:D
Vi ska väl vara där till halv 5 kvart i 5, sen ska jag vara barn vakt åt mina grannar hela kvällen och ska även sova där. Så jag kommer typ inte blogga någonting i dag.
Ha en bra dag:D puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg äger syrran! ;D

2010-10-02 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0