Rolig dag

Hade en väldigt rolig dag med Klaris i dag på stan!!
1) jag och klara sitter på bussen och så kommer typ 3 killar som går i 6an till oss och frågar mitt nr till en kille som jag råkade strula med fast jag ångrar det som fan. och det var typ 4månaders sen och han vill ha mitt nr.  Och sista gången jag träffade honom så sa jag att jag hade en kille men tydligen så vill han fortfarande ha mitt nr :O + om han var snygg så skulle han kanske få mitt nr men NEJ det får han inte...
2) jag och klara gå helt vanligt på stan och så ser vi typ 5 killar som kollar på oss. och jag holler på att äta min klubba som jag köpte på pressbyron fast det är en annan historia som jag strax kommer att berätta. iaf och när vi kommer närmare killarna så puttar klara in mig i dom och alla killar  börjar  typ flörta med oss och jag kände mig som en idiot.
3) varje gång jag är på stan så går jag till pressbyron för att det är en jätttte söt kille som jobbar där så jag köper alltid klubbor där, men problemetär att han tror att jag är 4 år äldre än vad jag igentligen är, så jag vet inte vad jag ska göra:S
Okey den siste var inte rolig utan jag ville bara att ni skulle veta om pressbyro killen:D
Puss

Kommentarer
Postat av: T O V A

HAHAHAHAH GÅR DOM I 6AN, KARRO!? PRESSBYRÅ KILLEN ÄR VÄL TYP 20 NÅNTING.... LITE BÄTTRE DET ;D

2010-09-27 @ 20:20:43
URL: http://iamtovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0